Desigur, fara nici o problema, nu lega redresorul in locul bateriei! Daca ai baterie ii bine, daca nu nu! Trebuie sa porneasca si la pedala!
Daca spuneai si in cati timpi, 2timpi sau 4timpi era si mai bine. Daca este in 2timpi este din cauza muzicutei si daca este in 4 timpi este din cauza supapelor dereglate. Schimba-i muzicuta, sau regleaza-i supapele 0, 10 mm admisie, 0, 15 evacuare, altadata spune ce motor ai! Muzicuta o gasesti sub racordul dintre carburator si carter, pertea de catre carter. Uite asa arata :
www.velosportshop.ro/muzicuta-peugeot-moped-moped-first-bike-2t/262.htm
Sper ca ia-i schimbat benzina, ia-i spalat carburatorul si ia-i pus si o bujie noua! Referitor la baterie, daca este un motor in 2 timpi, bateria trebuie sa fie de 12v-4A, iar daca este in 4timpi trebuie sa fie de 12v-8A. Daca scriai si capacitatea cilindrica reuseam sa-ti dau raspunsuri cat mai concrete! Daca motorul este in 4 timpi, iti recomand 12V-8A chiar si la o capacitate de 125 cm3 trebuie sa functioneze, iar daca este o cilindrata de 50 cm3-4 timpi tot baterie de 12 V-8A, trebuie sa folosesti. Nu afecteaza in niciun fel pornirea la pedala. Daca nu porneste dupa ce ai facut tot ce ti-am scris, iti stau la dispozitie! Bafta Florin!
Este motor in 4 timpi, cilindrica 50
dar este posibil sa il pornesc la pedala fara baterie pe el?
Desigur, fara nici o problema, nu lega redresorul in locul bateriei! Daca ai baterie ii bine, daca nu nu! Trebuie sa porneasca si la pedala!