Sincer nu am avut nici un contact cu modelele alea, dar Mazda pentru mine inseamna mecanica slaba si rugina multa. Asa sunt modelele vechi, testate.
Iar 2.0 benzina cu 120cp in deceniul asta suna a proiect de licenta de la profilul mecanic, de la un elev de liceu agricol din Cucorani, jud. Botosani. Ce eficienta e aia? In 1990 erau multe motoare 2.0 benzina aspirat, cu 130-160cp. Astia de la Mazda cred ca au descoperit compresia alaltaieri.
Hyundai suna mult mai a masina, sunt pline strazile de ele, si n-am auzit nimic de rau (nici de bine) despre ele.
Astea sunt si dezavantajele, cand vrei masina aproape noua dar SH: probabil a fost trantita sau foarte rulata de a ajuns la vanzare in primii ani de exploatare (ca altfel nu s-au justificat cei 30-40k euro platiti pe ea), mecanicii se uita la ele ca vitelul la poarta noua, iar fiabilitatea lor este inca sub semnul intrebarii, nefiind cunoscute inca problemele comune.