Ai reglat supapele, admisie =0.10, evacuare =0.15! Aer fals pe la racordul dintre carburator si cilindru! Controleaza racordul si strangerea colierelor! Sper ca nu ai uitat de mufele firelor de la soc! Alte cauze nu vad!
Da, am reeglat supapele am pus si firele la soclu, si am verificat sa nu traga aer fals pe undeva
dar cand ii dau la automat nici macar nu imi uda bujia, si daca ii bag benzina cu o siringa in capul pistonului tot nu porneste!
Mi se pare straniu, sigur l-ai tras la semne, volanta si axul cu came? Scoate-i bujia, ia o surubelnita, ca sa poti controla cand pistonul este pe PMS (punct maxim superior ) apoi uita-te pe pinionul axului cu came daca semnele coincid, cel de pe pinion 4V cu linia de pe chiuloasa! Supapele trebuie sa fie inchise! Sper ca nu l-ai tras la 2V la semne!
https://www.google.it/......ps?/search
Controleaza daca ajunge benzina in carburator, trage cu gura pe furtunasul de vacuum sa vezi daca vine benzina si alimenteaza carburatorul, sa nu fie cuiul ponto blocat cumva.