Teoreti nimic nu e imposibil dar dacă in civ n-ai trecute jante de 16, nu mai faci nimic ci te conformezi
Momentan trebuie să folosești anvelope de dimensiunea din CIV.
Depinde ce ai acolo. Pentru o dimensiune diferită de ceea ce scrie în CIV, trebuie să mergi la RAR pentru omologarea unor dimensiuni suplimentare, pe care le găsesc ei în sistemul lor (îi poți influența cu o adeverință contracost din reprezentanță Opel). De obicei se pot trece dintre dimensiunile notate pe ușița bușonului de la motorină.
Te întreb: "daca" scrie in carte mărimea 16, pot sa adaug marime mai mare la rar? Gen pot sa pun 17 in cartea ei?
Cred că da. Mergi la RAR și le soliciți menționarea anvelopelor opționale pe care le au ei în sistem (pe baza omologării tipului), sau te duci cu o hârtie de la reprezentanță, în care scrie exact ce dimensiuni suportă modelul tău de mașină.
O fi posibil, in RO trebuie sa intrebi la sursa, sau la aia de la rar. Eu in locul tau as sta pe 16 inch, ba daca as gasi si mai mici, mai bun.Balonu mai mare la cauciuc iti asigura un plus de confort.
Ce vrei tu sa faci, iti va lua din confort, o sa te zdruncine mai tare masina decat inainte.
Bine daca esti genul de om care cauta zdrunncineala, muzica data la maxim, si alte genul asta, atunci te inteleg.
Dar o masina care deja are suspensie sport, sau suspensie mai rigida, iar tu cauti sa fie mai leganata, bagi cauciucuri cu balonul mare, faci asta reducind rimu nu marindul.
Masina are suspensie sport oricum, vreau ceva mai mare sa pun serios... mai mic de 16 n-are rost zic eu
Ceva mai mare nu ai cum, daca te referi doara la rim aia da, dar vei pune cauciucuri mai inguste, ca urmare diametrul rotii va ramane cam tot acelasi, in schimb vei simti ceva mai tare deniveleri etc ale drumului.
Aia era ideea, sa; ui rim mic dar cauciuc mai mare ca si inaltime, roata ramanea la acelasi diametru, dar adaugai ceva confort
anonim_4396 întreabă: