Ar putea fi multe din simptome: cu siguranta masina ta a intrat in limp mode de la turbina defecta, desi ar trebui ca un martor in bord sa apara.
Pe diagnoza o sa iasa exact cine este raspunzator, turbina sau altceva.
Faza cu scazutul antigelului ar putea fi alta una tu chiar ai doar apa nu si antigel si motorul cand se incinge o evapora, pentru ca nu ai dilutie 1:1 raport antigel+apa distilata. 2 ai garnitura de la chiuloasa prajita, nu este scumpa in orice caz!
Nu te speria nu este neaparat turbina are niste chestii pe acolo. se poate curata, inlocuit paleti etc depinde de problema si cauza.
Pentru scaderea antigelului de verificat in primul rand daca termostatul deschide, daca nu va trebui inlocuit. La fel de verificat daca termocupla este buna, invarte, de verificat tot sistemul de racire termocupla, vas de expansiune, termostat, radiator etc de catre mecanic.
madalin90boss întreabă: