Oricum are un orificiu pe unde trage aer. Garnitura este doar sa nu se verse apa din vas pe motor.
Ar fi doua probleme mici, dar prezente:
1. garnitura de chiulasa are sanse mai mari sa cedeze, nefiind presiune in circuitul de racire; compresia si uleiul au presiuni mari, si vor "evada" spre circuitul de antigel.
2. antigelul depresurizat fierbe la o temperatura mai joasa decat cel presurizat. Adica pe la 100 de grade te poti astepta sa fiarba, in timp ce antigelul inchis ermetic cu presiunea normala, fierbe abia pe la 120 de grade.
Ambele dezavantaje tin doar de precautie, dar daca ajungi sa ai probleme cu chiulasa, vei regreta ca nu ai incercat sa previi problemele, cu acea garnitura.
Eu zic sa iei capac nou, ca e ieftin.
PS: Sa-i spuna cineva lui Daria ca "gaura" aia este o supapa care deschide abia la 1-2 bar.
La prima problema care au mentionat-o nu m-am gadit. Iar de faptul ca apa fierbe mai greu sub presiune stiam. Mersi de raspuns. Imi poti spune unde se afla acea supapa, doar de curiozitate?
Https://www.olx.ro/d/oferta/buson-vas-expansiune-audi-a4-b8-IDfGf1D.html
Partea aia neagră de pe capac. Eliberează presiunea la valori mari, iar când se răcește motorul și se contractă antigelul, permite aerului să intre, pentru a nu se face vacuum.