Se poate face popcorn, dar asta inseamna o turbina pe saptamana. Adica o zi te abtii, a doua zi faci popcorn si ajunge axul pe toba, iar 5 zile sta in service.
Daca iti plac VAG-urile si vrei ceva de senzatie, cauta un 1.8T, ideal cod BAM, si fa-i aluia soft cu "bubuiala".
Dieselurile de la ei sunt mocanite slabe.
Sa fii multumit daca nu-ti pica pompa de inalta si injectoarele, turbina, dpf-ul, egr-ul, daca nu se fisureaza chiulasa ca este boala lor.
Lasa prostiile.
Pai daca toti pescarii (n.r. proxenetii) care au dieseluri potente (3000 cm3) isi fac rahaturi de astea el de ce nu si-ar face?
A devenit o moda de amploare tuningul tip kitch la motoare diesel in Ro, probabil pentru ca sunt masinile cele mai accesibile romanului
As vrea sa vad tuning dar la masini turbo benzina de 3000-6000 cm3, ce sa vezi sunt dar putine rau!
Cand ma uit la firmele care fac stage-uri si au si dyno adica astea mai serioase, pe paginile lor de Facebook 90% doar dieseluri cotete cu 300k de Germania care de fapt sunt aduse de pe Franta ca acolo sunt mai accesibile... diesel power cum ar zice romanul cunoscator al lucrurilor fine, diesel si sportivitatea un fel de baba si mitraliera!
Cred ca vorbesti de A4 b8. Fara evacuare cap-coada si downpipe nu o sa poti (implicit dpf off). Pops o sa ai, dar flacari doar la benzina. La diesel motorina injectata suplimentar va iesii sub forma de fum de opacitate ridicata
Stii ce zici, iar majoritatea "tunerilor" adica astia care sunt la orice colt de bloc, care nu au nici macar aparat de verificare a noxelor ce trebuie musai facut dupa orice stage la un DIESEL; evident ca melteanul posesor al tunatei, care a fost pacalit din pix ca la dieselul lui model "cotet" a castigat 50 de CP fara sa existe la acel garaj dinamometru, nu a luat in calcul nici faptul ca primul echipaj RAR din trafic care il inhata il lasa fara talon si cu revenire la ITP!