| AppleUser a întrebat:

Salut! Am un Audi A4 2007 2.0 TDI 140cp cod BPW.
Am facut un drum de 130km si cand am vrut sa pornesc motorul dupa ce am ajuns, a dat la automat si nu a pornit deloc.
A pornit impinsa apoi pornea la sfert.
Este posibil sa fi dat calculatorul peste cap? cel care a incercat sa o porneasca i-a dat direct, nu a asteptat cand a pus contactul, in trecut am mai patit asta cand dadeam repede la automat.
Ce parere aveti?
Ori sa fie senzoru de turatie? Avand in vedere ca dupa prima pornire a pornit la sfert

3 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ai mai primit o data raspunsuri.
Da, ar putea fi senzorul rpm sau senzorul axului cu came, dar astea se confirma doar dupa ce petreci macar cateva minute cu o diagnoza profesionala pe masina.
Daca ai vazut cumva fum alb la prima pornire (atunci cand ai impins-o), e posibil sa se dezamorseze injectoarele.
"boala lor"...

| AppleUser explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Da,scuze ca am pus iar intrebarea, aseara m-am gandit la senzorul de turatie pentru ca mi am amintit de el.
masina impinsa nu a scos fum alb, injectoarele sunt reconditionate acum 3 ani la maracineni, Buzau, iar anul asta in februarie au fost la mentenanta(oringuri si ce mai e acolo)

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru AppleUser):

Atunci nu mai stiu.
Sa-ti raspunda Kovaci asta de pe aici, care linge in fund motoarele astea laughing
Eu sunt mecanic dar nu imi pierd timpul cu pompe-duse, nu se poate face nici constatare calumea, fiind foarte complicata chiulasa.
La masinile normale (CR), ai presiunea de motorina intr-un singur loc, faci test retur injector si deja stii daca isi face treaba sau nu. La PD poti doar sa te bagi la oringuri, sa iei niste sute/mii de lei de la client, ca mai apoi sa mearga la fel, daca problema este din alta parte.
Sau bati palma cu clientul ca ii schimbi oringurile, iar cand desfaci, e mancata chiulasa, ros axul, stricate filetele de prindere... Si suni clientul sa-i spui ca de fapt e 5000 reparatia, nu 800. Si eventual o montezi si afli ca se oprea din cauza ca era ECU defect, iar masina face la fel ca inainte rolling on the floor