Salut!
Hehee m-ai facut sa rad serios vorbind, aceeasi problema am avut si eu la o skoda fabia benzina.
Am aparat special sa scot errorile cred scoteam erroarea aia in fiecare zi, dupa 20 km aparea din nou martorul.
Codul era P0420.Problema era insuficienta catalizator, deci aveam problema si cu benzina pe care o bagam(app de asta lukoil are cea mai proasta benzina) si catalizatorul.Am facut ITP-ul la masina, masina a trecut ITP-u` cu felicitari.
Daca nu te deranjeaza acel martor da-i pace, lasa-l acolo.La mine a fost aprins in bord 1 an (adica l-am lasat, i-am dat pace), e un semn comun la grupul vag.
Recomand unul nou!(nu e neaparat sa-l inlocuiesti, dar daca vrei)
Bafta!
Motoare de vw, ce sa le faci? de check engine nu scapi
Toata lumea le ridica in slavi dar daca te uti putin dupa parerile nepriceputilor iti dai seama ce se afla cu adevarat sub capota unei masini din VAG .
cat despre prima intrebare, nu cred ca mai treceai itp-ul adica foarte slabe sansele.
PS: am o cunostinta cu vw crafter ce are check engine de un an si ceva aprins, nu prea il intereseaza de masina ca este masina firmei si motorul da in nas, nu mai trage, ba i se opreste, fa un control, nu lasa check engine-ul aprins prea mult timp, sa nu-ti para rau mai tarziu.