Nu te-ar ajuta cu absolut nimic un filtru sport, filtrul sport de calitate cum sunt cele K&N ajuta sa "respire"motorul mai bine dar merge mana in mana cu remaparea (chiptuning) altfel nu are niciun rost pentru ca un filtru aer mai permisiv (sport) costa triplu dau mai mult decat un filtru obisnuit si necesita o ingrijire aparte, trebuie sa achizitionezi separat si un kit de curatare filtru care contine un detergent (degresant special) si un ulei special, ambele ca sa cureti filtrul. Asta daca nu luam in calcul ca sunt si filtre sport uscate, alea nu stiu cum se curata ca nu am avut.
Daca vrei un raspuns mai bun in pedala alaturi de cativa cai putere recomand kit admisie, dar este destul de scump (Cateva sute de euro) alaturi de o chipuire se va cunoaste.
Filtrul sport spun unii ca da un sunet mai placut motorului, eu zic ca este placebo iar tu cum ai masina diesel nici atat nu vei simti. Eu zic ori sa investesti mai serios ori sa o lasi asa si sa schimbi anual filtrul de aer cu unul OEM ca e mai calitativ decat aftermarket.
CalinTenteaOctavian întreabă: