Ai sa gasesti turbina in toba.
Ai geometria blocata, sau o problema la valva N75. Turbina ta nu se mai opreste, baga si peste 3 bar momentan, lucru care duce la o "mica" explozie, si paguba de cateva mii de lei.
Se vede ca faci reviziile in spatele blocului, pe chituci. Daca puneai diagnoza periodic, stiai ce are.
Am facut recent diagnoza si nu avea nici-un cod de eroare
Nu stiu cine si ce diagnoza ai facut, dupa limp mode la 140km/h intotdeauna este eroare legata de turbo, "positive deviation".
Sau, uneori "negative", cand turbina are pierderi sau nu mai face fata.
Verifica daca nu sa desfacut ceva pe la turbina,daca is ceva furtune, tevi sparte etc, daca au colierele bine prinse. Turbina fizic nu prea se defecteaza, de regula se duc semeringurile si pierde ulei.Ori daca este controlata electric ar putea fi problema electrica.
Ar mai putea sa fie de la compresie, cand motorul se incalzeste se dilata segmentii si scapi compresie, deci segmenti dusi de suflet.
Ai problema cu turbina, îți intră în limp-mode, aceeași problemă o am și eu, încearcă să nu o mai calci până la podea, recomandare e să îți cumperi alta turbină
cosmindrx25 întreabă: