Naspa.
In principiu "taiat pedala" se afla usor la o diagnoza, dar atunci cand masina are improvizatii de genul "EGR DPF off", softul e ciopartit de amatori, si cel mai probabil trebuie o remapare buna inainte de toate.
EGR DPF off s-a facut de aproximativ un an, si pana acum n am avut probleme
Da, dar pentru egr si dpf off se modifica softul, si multi "tuneri" il modifica prin a sterge harta de erori din jurul acelor componente.
Ceea ce se traduce prin "nu da nimic pe tester". Un mecanic bun nu isi pierde vremea cu masini din astea iesite din parametri, lucreaza doar cu masinile care fac mentenanta la el, si sunt reparate spre starea de fabrica, nu spre anulari si alte SF-uri.
Bafta.
Poate fi ceva la turbina. Testerul iti va spune exact natura problemei.EGR si filtrul nu mai dau probleme.
Ai grija sa inlocuiesti imbusul la pompa de ulei, ca pica pe neasteptate, se inlocuieste usor fara sa dai pompa jos si costa 80 de lei.Noturtbina bate campii ca de obicei.Nu este mecanic, acum ceva timp vopsea masini in spatele blocului si avea o Dacie 1300.Acum se da mare expert mecanic si cunoscator.