Fara poze, vorbim aproape degeaba.
La majoritatea masinilor, inaltimea e data doar de lungimea si duritatea arcurilor.
Sunt insa si exceptii, la unele masini, arcul vine montat pe amortizor, iar amortizorul poate ridica sau cobori garda la sol, din lungimea sa, sau a pieselor aditionale lui (flanse, inaltatoare).
Inca un lucru de retinut, daca ridici/cobori fata sau spatele masinii, cealalta punte va avea efectul invers. Eu de exemplu am cumparat Vectra cu inaltatoare pe spate, si atingeam cu botul peste tot. Am scos inaltatoarele de pe spate, s-a ridicat fata cu vreo 4cm. N-am mai atins-o nicaieri. Acum e chiar inalta.
Sa stii ca si eu m-am gandit la chestia asta, adica sa schimb suspensia sport cu una normala sau confort cum ii mai zice.Dar nu stiu daca se poate.E o idee, nici mie nu-mi place suspensia asta sport, cred ca cel mai bine e sa inrebi la reprezentanta.O sa ma duc si eu sa intreb la dealer cum sta treaba si daca merge si ce trebuie facut.
Scuze ca nu am raspuns la ce intrebi, dar cum ai spus si tu daca masina din fabrica are suspensie sport nu stiu de se poate pune o altfel de suspensie.Ar fi si asta o explicatie, doar zic sincer nu stiu.
Bine stiu ca orice masina se poate ridica oriunde prin modificari, dar banui ca tu nu aia intrebai.
Deci intreaba la reprezentanta, e cel mai indicat.
Eu am ridicat-o la o saptamana dupa ce am cumparat-o.
Pe spate aveam arcuri de 12mm diametru sarmei si am pus de 12, 7 de la dezmembrari.
S-a ridicat cu 4 cm.
Amortizoare am pus tot sport kyb.