Cand motorul se tureaza mai mult de 1500 rpm este filtrul de particule in regenerare. Nu e de speriat. De aceea urca in ture aproape de 2000rpm. Eu asa am avut pe fostul A4B7
Salut! Ai rezolvat cumva acea problemă? Am un audi A8 D4 4.2 tdi și am aceeași problemă. Daca ai rezolvat problema, te rog să-mi spui și mie cum ai rezolvați. Mulțumesc anticipat.
Salut. Nici acum nu stiu ce a avut, cert este ca dupa ceva timp si-a revenit de la sine si asta e, vad ca de atunci (din 2021 de cand am pus intrebarea si pana acum), nu a mai facut probleme, plus ca nici eu n-am mai bagat de seama pentru ca incepusem sa ma plictisesc efectiv, am zis ca daca nu am erori pe vreo undeva, inseamna ca aia e..., dar ca sa intelegi, si-a revenit nu mai stiu dupa cat timp si nu am mai avut probleme pana acum, schimba normal, puterea este prezenta, este totul ok, ce ar fi acum de actualitate mai nou ar fi line assistul care s-a hotarat ca ar fi cazul sa fie unavailable, din cauza lui ne mai mergand si distronicul acc-ul pentru ca-s legate optiunile intre ele, am fost la reprezentanta audi din Bacau (de acolo sunt) si mi-au spus domnii ca nu stiu eu ce modificari sunt la cablajele masinii si ca ar trebui sa dea o resetare sau nu mai stiu eu ce, dar este riscul sa se strice mai rau treaba si pana la urma sa aud ca, sa se ajunga la schimbatul instalatiei, puii mei, eu care am luat masina pe 21 martie 2021 si pana in vara lui 2023 am mers fara nici o problema si din cate stiu de la reprezentanta, nu a avut deloc probleme masina si nici eu nu am umblat nicaieri si banuiesc ca nici proprietarul fiind luata masina de la patronul firmei de mobila simex din zalau (eu am fost personal dupa masina) si nu cred ca se incurca el cu asa ceva, sa aud ca ar fi nu stiu eu ce cablaje asa din senin, dar ma rog, asa am ramas pana in ziua de azi si acum este la fel, line assist unavailable. Cel putin cand apasam pe buton se tot auzea sunetul specific de eroare al masinii, acum nici nu ma mai baga in seama cand apas, e mort!