Ar fi 2 cauze posibile, asta dupa mine, la problema ce o ai tu.
Convertizorul ala care este de fapt mai mult de un convertizor, se numeste de fapt Torque Convertor Clutch, deci este un ambreaj pana la urma, ala nu este de vina, nu are cum din ce ai spus tu pe aici.
Din ce stiu eu, ar putea sa fie de vina :
1- motorul
2-TCC selenoid.
Cam astea ar fi.
Sa zic de ce ar putea fi TCC selenoid de vina. Ai spus ca la stop iti moare la intrare corect? scuze iti moare motorul da? Ei acest convertizor atunci cand tu stai la stop cu masina si esti in D transmisia sta pe loc, odata cu transmisia sta pe loc si 3 piese din acest convertizor, adica Turbina cu Discul de Frictiune, care is montate pe acelasi ax si cuplate la transmisie si inca o piesa care nu ne intereseaza aici.
Deci acea Turbina si cu ambreajul stau pe loc, motorul chiar daca functioneaza nu poate misca masina sub nici o forma, nu exista. Atunci cum moare motoru? Cind tu stai pe loc la stop, ai piciorul pe frina, daca acel selenoid de care eu vorbesc TCC selenoid ar ramane blocat pe deschis, ar permite uleiului sa intre si sa cupleze discul ala de frictiune, deci cupleaza transmisia, tu avand piciorul pe frina, motorul moare, aia este tot.
Asta ar fi problema.
Cealanta chestie, cand accelerezi, masina vibreaza sau ce spui tu, ar fi tot de la selenoidul asta, functioneaza aiurea, ori cand se blocheaza cand isi da drumul si asa mai departe, ai cumva cumplare si decuplare, nu? Daca ai cumpla si decupla rapid transmisia de motor te duce in suturi, de aici acele vibratii de care spui.
Acest TCC selenoid se afla cum dai baia de la transmisie jos, acolo is toti selenoizii, ala trebuie schimbat si dupa nu cred ca o sa mai ai probleme.
Deci Convertizorul nu are absolut nimic, acel mecanic nu stie cum este construit un convertizor si nici cum functioneaza.
Cind pui masina pe N de fapt decuplezi transmisia de tot de acel ax pe care sta Turbina si Discul de Frictiune.De aiai atunci nu se intampla nimic, nu moare motorul.
Sa elimini problema 1 ce am zis eu car putea sa fie de la motor, pune masina in N si accelereaza la 2-4 mii de ture asa de cateva ori repetat si daca totul functioneaza bine, daca nu auzi nimci ciudat, atunci aia este problema TCC selenoid.
Uite ca tiam gasit problma la masina ta, banu jos, ochii la usa
Tew asigur ca tu ai la bord Check engine ON dar tu nu ai spus absolut nimic despre ce lumini ai aprinse la bord.Asa ca baga o scanare, sau cum ziceti voi romanii diagnoza o sa afli problema, de fapt nici nu trebuie sa vii pe aici sa intrebi, de fapt mecanicu ala lu peste prajit, aia trebuie sa faca, sa scaneze masina sa vada ce coduri are, asa afla sigur si ce problema este.
Din informatiile ce tu le spui pe aici, aia ar fi singura problema, TCC selenoid. Ggata tiam gasit problema, fara sa scanze, fara sa am masina la fata locului, asa ca banu jos
Serios aia este problema la tine, nu te apuca sa dai convertizorul jos, fa cum am spus prima data scaneaza, apoi vina cu ce cod iti da, dar mai mult ca sigur acolo este problema.