Fiind o masina turbo-diesel, pe scurt ca sa ii mai cresti puterea peste acest stage 1 pe care l-ai facut deja, ai nevoie sa umbli la turbina, sa pui una mai mare, facand asta te legi de alte chestii pentru ca punand un turbo mai mare este nevoie de interne schimbate care sa fie rezistente la presiune si uzura mai mare!
nu in ultimul rand de racire gen intercooler performant si de luat in calcul sistemul de franare mai peformant!
Cum ai stabilit ca ai 180 CP? cu test pe dyno inainte si dupa sau... unde ai facut softul?
Dupa ce faci modificari sa le numim interne la motor, faci din nou stage custom pentru noua putere!
Parerea mea este sa o lasi asa mai ales daca ai 180 de CP demonstrati cu grafic de pe dyno!
Nu este cea mai cea masina, e90 318d in sensul de pretabila tuningului, iar ca sa investesti in ea cateva mii de euro, poti face asta, dar nu cumva ar ajunge la valoarea de piata a masinii sau chiar sa o depaseasca dupa caz?
Stage 1 are un cost dar tuningul care aduce un castig de peste 100 de CP (sa zicem) costa mult!
E foarte simplu; vinzi tigaia si cumperi un diesel italian, de exemplu 2.4 JTD. Si faci un stage 1 la ala.
Bimul nu prea e ce trebuie. Nici daca iei 3.0d nu prea poti scoate cine stie ce puteri, si te lovesti de nefiabilitate.