Nu are a face fluidul cu faptul ca smunceste.La bord nu s-a aprins nici o lumina,nici check engine nu este ON?
Ai dat putine date sa nu zic mai nimic.Din ce spui tu ai avea probleme cu ambreajul,ori cu ceva selenoizi,sau cu pompa care circula fluidul in transmisie.
Dar de ai avea probleme, atunci ar trebuie sa ai si ceva lumini aprinse la bord.
Nu mai schimba fluidul ala aiurea, il schimbi degeaba, nu te ajuta cu nimic faptul ca tot schimbi fluidul ala asa intruna.
Tu ai probleme, dar nu de fluid.Dar ca idee niovelul fluidului din transmisie cum este?
Daca esti deja sub minim ar putea si asta sa fie problema, pompa nu are destul fluid.
Uite alta problema ar fi pompa de la transmisie.Nu exista sa ai problema la transmisie si sa nu se aprinda check engine, deci revino si spune ce luminite ai aprinse la bord.
Ce spui tu ca dupa ce se incalzeste merge bine, ar putea sa fii low in fluid, apoi cand fluidul ala se incalzeste sa isi mareasca volumul si sa mearga mai bine.
Oricum trebuie verificat nivelul fluidului, asta daca nu ai lumini aprinse la bord.
Si nu mai schimba nici un fluid la transmisie. Fluidul ala nu se schimba niciodata, citeste manualul fabricantului si vezi.Bine depinde si ce masina este, ce spune fabrica, daca aia zic ca nu, atunci tu de ce iti faci singuru de lucru?
Unde pui ca mai si platesti pentru asta, bani irositi.Eu la Audi A6 din 2000 nu am schimbat niciodata fluidul de la transmisie, in manual asa scria nu se schimba. Fabrica a zis ca fluidul ala o sa fie bun si dupa ce masina moare de tot.
E ok ca ai schimbat acum, pe viitor nu mai schimba nimic.La masinile astea cu transmisie automata nu umbli niciodata la transmisie, daca nu ai probleme nu ai ce cauta acolo.Nu te mai lua dupa unu altul, dupa dorel ce vezi pe net.
Du te la un mecanic să îți regleze din ambreiaj, aceeași problemă am avut și eu pe un Peugeot automat