Catalizator infundat nu prea exista. Poate topit.
Eu zic sa mergi la un mecanic decent, sa vada ce i-ar trebui masinii, pentru a-si recupera parametrii normali.
Altfel vei avea martor motor aprins + consum marit, chiar si dupa anularea catalizatorului.
Poate ai nevoie de o revizuire a chiulasei, nu de anulat componente importante (si scumpe).
Stii ca din catalizatorul ala, mecanicul poate scoate ~1000 de lei doar din materia scoasa? De aia se arunca toti ciupercarii sa le anuleze.
Cam asa arata pe interior, l-am vazut...
https://dailydriven.ro/probleme-cu-catalizatorul-la-chevrolet-cruze
Ma gandesc ca in rau n-are cum sa fie ca deja masina se chinuie fiind ala infundat.
Ala din poza e mai degraba un DPF de diesel, decat un catalizator.
Dar daca asa arata catalizatorul tau, o noapte in solutie + o curatare cu presiune l-ar face ca nou.
Anularea e cea mai proasta solutie, oricum. Iar sonda tot va trebui sa o inlocuiesti, daca da valori aiurea. Sau poate ca da valori aiurea din cauza unei probleme de amestec, ce provine de la clapeta de aer, injectoare, EGR sau compresie.
Sau chiar si de la distributie, daca ai mers la vreun nene care le face la carioca, cu o eroare de 2-3 dinti din oficiu.
Stanmariusvasile întreabă: