Nu stiu daca are debitmetru, dar daca are, scoate-i mufa, si vezi daca revine problema.
Uita-te si la filtrul de aer, sa nu fie incarcat.
Normal ca are debitmetru. Am scos mufa dar trage foarte greu cu mufa deconectata. Revizia este facuta cu toate filtrele schimbate, se comporta la fel.
Chiar zilele astea m-am confruntat cu aceeasi problema. Se pare ca asa fac majoritatea masinilor, cand aerul e rarefiat, abia mai trag.
A mea e un TD batran, cu intercooler, are si ventilator pe intercooler, dar la 30+ grade abia mai faceam depasiri cu a 3-a urcata binisor in ture. Probabil de aia si coloanele de masini mergeau cu 80-90km/h in camp, la urcare usoara.
Am un prieten cu Seat 1.6 benzina, si se plange de aceeasi problema, desi nu are turbo/intercooler. Cam toate masinile slabesc in putere pe canicula, dar se pare ca unele diesel-uri simt si mai tare efectul.
Nu sunt de acord cu tine. Am mers cu masina si la 40 de grade afara in Spania si a mancat jar. Nu este normal, am mers cu Citroen c4 si rupe asfaltul indiferent de temperatura exterioara.
Posibil sa am probleme cu debitmetru sau intercooler.
Cred ca am rezolvat 70 la suta din problema.
Am schimbat debitmetrul si am gasit pierderi de vacum la admisie si la furtun, langa intercooler. Acuma trage foarte bine
Pierderea puterii poate sa apara si in cazul in care motorul se incalzeste foarte tare... La ce temperatura ajunge apa!?
Nu este din cauza asta. Temperatura sta la 90 de grade, plus ca daca este mai racoare afara nu are nici pe naiba, poti sa mergi 1000 km ca merge ca noua
jon22 întreabă: