| Bogdan_Radu_1993 a întrebat:

Am un citroen C5 2001 2.0 HDi si are lipsa de putere cand este foarte cald afara.
De exemplu daca afara sunt 20 de grade, merge foarte bine si nu are lipsa de putere dar daca creste catre +30 de grade, se simte o lipsa foarte mare de caluti.
La masina sa modificat urmatoarele recent:
1. Eliminare filtru particule+ soft ( nu mai exista eroare)
2. Reconditionare Turbo
3. Reconditionare motor +segmentat
4. Revizie
Problema asta o aveam si inainte si suspectez ca am probleme cu intercoolerul. Ce ziceti?
Am inlocuit intercoolerul in toamna si nu mi-am dat seama pana acum cand au venit caldurile de problema asta.( intercooler second )

7 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu stiu daca are debitmetru, dar daca are, scoate-i mufa, si vezi daca revine problema.
Uita-te si la filtrul de aer, sa nu fie incarcat.

| Bogdan_Radu_1993 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Normal ca are debitmetru. Am scos mufa dar trage foarte greu cu mufa deconectata. Revizia este facuta cu toate filtrele schimbate, se comporta la fel.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Bogdan_Radu_1993):

Chiar zilele astea m-am confruntat cu aceeasi problema. Se pare ca asa fac majoritatea masinilor, cand aerul e rarefiat, abia mai trag.
A mea e un TD batran, cu intercooler, are si ventilator pe intercooler, dar la 30+ grade abia mai faceam depasiri cu a 3-a urcata binisor in ture. Probabil de aia si coloanele de masini mergeau cu 80-90km/h in camp, la urcare usoara.
Am un prieten cu Seat 1.6 benzina, si se plange de aceeasi problema, desi nu are turbo/intercooler. Cam toate masinile slabesc in putere pe canicula, dar se pare ca unele diesel-uri simt si mai tare efectul.

| Bogdan_Radu_1993 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Nu sunt de acord cu tine. Am mers cu masina si la 40 de grade afara in Spania si a mancat jar. Nu este normal, am mers cu Citroen c4 si rupe asfaltul indiferent de temperatura exterioara.
Posibil sa am probleme cu debitmetru sau intercooler.

| Bogdan_Radu_1993 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Cred ca am rezolvat 70 la suta din problema.
Am schimbat debitmetrul si am gasit pierderi de vacum la admisie si la furtun, langa intercooler. Acuma trage foarte bine

| Bull4ever a răspuns:

Pierderea puterii poate sa apara si in cazul in care motorul se incalzeste foarte tare... La ce temperatura ajunge apa!?

| Bogdan_Radu_1993 explică (pentru Bull4ever):

Nu este din cauza asta. Temperatura sta la 90 de grade, plus ca daca este mai racoare afara nu are nici pe naiba, poti sa mergi 1000 km ca merge ca noua