E mancat sincronul de a 2-a. Ar putea fi si de la timonerie (cablurile/tijele de la schimbator pana in cutie).
La turatie mai mica nu caraie, pentru ca mai aproape de sincronizarea 'manuala' (adica se potrivesc rotatiile motorului cu cele ale transmisiei, ceva de genul).
Nu are nimic daca mergi asa, nu e genul de defectiune care sa se agraveze la un drum mai lung.
Daca vrei sa eviti 'caraiala', incearca sa schimbi cu dublu ambreaj, adica:
-calci ambreajul sa schimbi, scoti din viteza
-ridici ambreajul pe liber
-apesi simultan pe acceleratie
-calci din nou ambreajul si incerci sa bagi a 2-a, daca ai accelerat cum trebuie pe liber, intra mai usor.
Eu acum 2 ani ma jucam in timp ce faceam naveta, si nu mai calcam deloc ambreajul, schimbam fara pic de caraiala, doar cu aceste 'spritzuri', si condus la turatie sub 2000, ca acolo schimba cel mai usor cutiile.
Pai multe ai verificat si tu uleiul? baia de ulei si de acolo poate fi piesele nefiind lubrifiate daca nu e de la aia duo la service vei scapa de ceva batai de cap.
Sincroanele. Uita-te la ulei dar nu cred.
Pune alta cutie ca gasesti la tot coltu