Pot fi mai multe cauze
te invit sa citesti aici : https://dailydriven.ro/motorul-masinii-oscileaza-la-ralanti
Daca,a relatii ai turatii ce arati, problema ar fi :
-Clapeta de acceleratie, sa nu se fi depus calamina multa si clapeta sa nu mai inchida, sa ramana deschisa mai mult, caz ca duce turatiile acolo.
- IAC, Idle Air Control Valve, ala sa functioneze defectuos sa scape aer si sa mearga in admisie.
-Calamina care sa fie formata pe galeria de admisie.
-Siguranta arsa la IAV
-Compuerul sa fie cu probleme, sau ceva module
-Senzorul de aer, sau maf, sa fie rau.
-Senzorul de temperatura la motor, sau la apa sa fie defect, computerul crede ca motorul este rece si accelereaza sa il incalzeasca
-Vacuum- sa scape si astfel intra mai mult aer cu mai mult oxigen, de acolo si un realantiu mai mare.
Si mai sunt si altele, am zis si eu ce imi veni acu in minte.Mergi si scaneaza masina, asa stii mai bine care ar fi posibile cauze, decat sa stai sa iei toate posibilele cauze.
O scanare elimina multe din posibile cauze, uneori iti poate spune exact cauza, ori iti da doar cateva cauze 2-3, de aia este acel computer la masina, este si pentru a usura diagnosticarea unor probleme.
David24876 întreabă:
led889 întreabă: