| Vuitton a întrebat:

Am un FORD KA, an 1997, motor 1.3 benzina. Am o problema la ea. Cand merg cu ea si o scot din viteza, ramane turata si turatia creste. Nu am turometru la ea ca sa precizez la ce turatie ramane. Cand o turez pe loc nu ramane turata, in schimb cand merg cu ea si o scot din viteza ramane turata si turatia creste pe parcurs de cateva secunde. Nu se opreste turatia pana nu opresc masina in loc, sau o bag in alta viteza. Motorasul de la relanti l`am schimbat, e nou nout, dar tot face. Ce ar trebui sa fac?! p.s. daca era cablu de acceleratie banuiesc ca trebuia sa ramana turata si pe loc, nu?

Răspuns Câştigător
| google85 a răspuns:

Incearca sa o duci la un meserias/service de coltul blocului si sa-i dea cu spray pe la clapeta de acceleratie si sa o tureze. am avut o problema asemanatoare la un Opel Corsa din 1994, dar asta e o rezolvare temporara. trebuie inlocuit cred ca senzorul ala daca imi amintesc eu bine

4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Controlorul de turatie nu "vede" ca motorul este fara sarcina, absoarbe din ce in ce mai mult combustibil.
Trebuie verificat regulatorul de turatie.

| Vuitton explică (pentru Bula):

Aici cam ai dreptate, consuma in draci. te referi la clapeta de acceleratie?

| mihai69 a răspuns:

Motoarele moderne nu mai au demult cablu de accelerație, ci un simplu potențiometru. La tine problema pare a fi din calculator. Du-o la o reprezentanță Ford, s-o testeze ei.

| Vuitton explică (pentru mihai69):

Masina este din anul 1997, are cablu de acceleratie straight face ti se pare a fi motor modern? laughing