Trebuie sa o ridici la maxim, apoi cobori usor pana unde doresti tu, acolo te opresti, apoi ridici f putin mm si apesi, ar trebuie sa se blocheze acolo.
Is niste rahaturi, nu mai fac cum erau odata, de alea ce puteai da din orice pozitie, jos sau sus si se bloca, acu fac numa rahaturi.
Exact cum au facut si cu ventilatorul de la aerul conditionat din masina, inainte ala singur is reducea din turatii cand se apropia de temperatura setata.
Acum la orice masina, ventilatorul unde il pui, acolo moare am vazut si la mercedes si la audi si la bmw toate o apa siun pamint.
Era o piesa in plus sa faca ce am spus, asa ca au scos si trebuie sa dai tu la manivela, sau sa apesi pe butoane pai ala mai este confort, sa auzi suierind ventilatorul ca e la maxim?
Asa el cand pleca fctie de diferenta de temperatura dintre aia setata si cea din masina, ventilatorul pleca la maxim sau unde zicea computerul, apoi ventilatorul incetinea, pe masura ce temp din masina se apropia de aia setata de tine.
Asta inseamna confort, nu sa apas eu butoanele sa dau ventilatorul mai incet.
Asa erau masinile inainte, acu nu am mai vazut la nici una
Asa aveau si cotierele ce spui, reglai f usor si simplu, sus sau jos din pozitia unde era.
Acu nu, trebuie sa urici la maxim, apoi sa cobori si sa blochezi prin nu stiu ce miscari dubioase
Sau daca la tine nu functioneaza nicicum, daca nu ramane in pozitia dorita de tine, inseamna ca o fi defecta.Este si asta o optiune.
Ana127483 întreabă: