| Pepsi27 a întrebat:

Salut.
Am un golf 4, motor de 1, 4 benzina. Am fost la munte si pe drum am observat ca se ridica foarte rau temperatura apei. Am vazut ca apa din recipientul pentru racire disparuse asa ca am pus alta, am asteptat sa se raceasca cat de cat motorul si apoi am plecat.
Dupa un timp...mi s-a intamplat acelasi lucru.
Am ajuns acasa intr.un final si am verificat si uleiul, am observat ca era albicios si de aici am tras concluzia ca s-a ars garnitura de chiuloasa. Am lasat.o nepornita si la 2 zile dupa, cand am vrut s.o mut, nu mai pornea motorul ( dadeam cheie si nu se auzea decat un zgomot puternic, ceva zmucit si un sunet țiuitor dupa aceea). Credeti ca trebuie schimbat tot blocul motor? Si cam la cat s.ar ridica costul reparatiei?

2 răspunsuri:
| s2Da a răspuns:

Salut! Aceeaşi problemã am avut-o şi eu dar în ultima fazã dupã ce am schimbat garnitura de chiuloasã. Posibil sã fie fisurat blocul. Pãrerea mea este: decât sã încerci sã-l repari cum am fãcut eu,(bani cheltuiţi degeaba) mai bine cumpãrã motor cu acelaşi cod. Gândeşte-te puţin la costuri. Garnitura de chiuloasã,setul de prezoane chiuloasã, setul de prezoane capac culbutori, filtru de ulei, uleiul. Dacã ai ulei şi în instalaţia de rãcire atunci trebuie şi pompa de apã cã va crãpa dupã aceea, manopera mecanicului. Eu manopera nu am plãtit cã eu sunt mecanicul la maşina mea. Mai simplu şi fãrã bãtãi de cap cã tot acolo ajungi. Apoi motorul vechi îl duci la fier vechi şi mai recuperezi din cheltuieli. Baftã.

| Pepsi27 explică:

Schimbat tot motorul* scuze