Ce legatura are caseta de dirctie cu prefectura daca aa tiau zis cas telelscoapele atunci alea sunt.
Du-te in fata in coltul masinii si apasate pe masina acolo, apasa si repeta, astfel incat masina sa se miste in sus si jos, intelegi ce zic? Asa verifici daca telescoapele sunt bune sau nu. Daca masina se ridica si coboara lung, adica balanseaza mult is telescoapele.Nu stiu cum de nu tiau aratat asta aia care au spus cas telescoapele.
Aia primii au spus ca e f ok adica? Pai nu sau urmcat in masina sa faca o proba?
Dar daca e cum spui sigur is telescoapele.
Amortizoarele se schimba la 150.000
Eu le-am schimbat pe toate 4, si am avut senzatia ca este alta masina.
Am pus KYB pentru drumuri grele, sunt ceva mai dure, dar sta in curba cum trebuie.
Nu există un nr de km la care se schimbă amortizoarele, poți să le schimbi și la 100.000, depinde cat folosești mașină și pe unde pe ce tarlale. Poți să le schimbi pe fata sau pe spate, mai greu se duc toate 4 odata. Dacă vrei să le schimbi pe toate 4 pentru liniștea ta, asta e altceva. Recomand cele pe gaz
Un amortizor nou este oricand mai bun decat unul care are 60.000.
Iar distanta de franare scade considerabil.Adica 1-2 metri.
In unele cazuri si 10 cm face diferenta.
Exista standuri de proba pentru amortizoare. Acolo iti spun cat la suta mai sunt eficiente 50% fata stanga 45%fata dreapta etc.
Doar idiotii asteapta sa schimbe amortizorul doar atunci cand ajunge la 0%.
Știu ca se pot testa și îți pot spune gradul de uzura, dar ca sa schimbi amortizorul trebuie sa dea și niște semnalmente, exista cum am spus efectul acela de plutire când ei curba sau cum am zis apăsarea pe amortizoare. Cel mai bun e cu testerul dar dacă nu ai cașcaval faci îl încercî prin metodele clasice
Daca iti da semzatia de plutire cand faci curba e amortizorul. Sa te invat cum incerci amortizoarele. Cu podul palmei apesi pe aripa pe fiecare amortizor in parte si vezi daca revin din una doua miscari inapoi e ok, daca continua sa,, faca valuri,, si se opreste greu din balans, e amortizorul