Pai uleiul se verifica cand motorul este oprit, daca vei scoate busonul cand motorul este la relanti este ceva normal sa sara picaturi de ulei!
La antigel este si mai rau daca il verifici cand motorul este cald, poate sa te opareasca
Daca busonul de ulei e in apropierea axului cu came, normal ca stropeste ulei in zona aia. Uleiul circula prin tot motorul.
Anormal ar fi daca ar fi daca ar iesi de acolo fum, apa, foc sau Dan Diaconescu.
Cind iei busonul de unde anume? Tu vorbesti de busonul pe unde pui ulei in motor? Ala nu se desface, normal ca arunca ulei, in motor uleiul circula sub 2 forme, sub presiune si prin imprastiere, daca scoti capacul ala arunca in exterior.
De regula chiulasa are acolo in interior, care au, un fel de tabla, ceva aparatoare sa nu arunce ulei asa de rau in caz ca scoti acel buson c e spun.
Este ceva normal.Nu este vorba de model, este vorba ca asa se intampla la orice motor, la orice masina, indiferent care ar fi ea.
Normal ca arunca ulei, este plin de ulei pe acolo iar axele cu came se rotesc cu 300-400 rotatii pe min la ralanty.
PaulButa întreabă: