Daca nu pleaca deloc, inseamna ca ai probleme la transmisie, mai exact la ambreaj, nu cupleaza ala.
Asa e cand te apuci sa schimbi tu chestii care nu se schimba, cand umbli la chestii ce nu se umbla.
Dar na omu cand nu are ce face, crede ca daca da el cu parfrum, daca curata etc, o sa fie bine. Uite ca citeodata nu-i bine deloc.
Pina nu scanezi mamsina sa vezi ce cauze ar fi, nu poti sa stii nimic.Sa nu plece deloc, ciudat, poate nu ai deloc ulei in transmisie de aia nu pleaca.
Alta cauza nu stiu, sa nu fi deconectat ceva la transmisie ala care tia schimba ce spui ulei.
Povesteste asa cum sa intimplat.Adica inainte mergea, apoi ai fost sa schimbi alea si ai mers dupa sau de atunci face figurile astea?
Asa si fara amanunte si fara scanare, vrei si cu sufletu in rai
Este un vehicul controlat de un computer de bord și senzori montați în diverse locuri.
În momentul în care se face o revizie, o înlocuire de subansambluri și nu se respectă întocmai ordinea de montaj a cablurilor, senzorilor vor apărea astfel de situații.
Da, vine mecanicul, dar trebuie să verifice la fiecare piesă schimbată dacă s-au respectat toți pașii la remontare.
AndreiFanea întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: