Si daca tot erai la mecanic nu a putut sa schimbe siguranta?
pe capacul panoului cu sigurante gasesti si schema acestora
Era seara, si avea o alta masina in reparatie, s-a uitat putin si a spus ca nu ii da de capat, mi-a spus sa ma duc in alta zi, dar cum lucrez pana seara, am zis sa nu ma mai duc doar pentru o rezistenta la el...
Mersi
Cred ca incurci rezistenta cu sigurantele.
Ai un panou (sau doua) de sigurante, alea le poate schimba oricine.
Insa la tine presupun ca e arsa rezistenta aerotermei, care divizeaza puterea aerotermei in mai multe trepte. Aia o gasesti in spatele bordului, de obicei e in forma de 'bat', adica un bat de ceramica, cu niste sarma pe el, cu mai multe fire ce ajung la el. De obicei il gasesti aproape de butonul ce porneste aeroterma, sau aproape de aeroterma (chiar in aeroterma, in multe cazuri).
Ca fapt divers, la multe masini, cea mai mare treapta de ventilatie este alimentata direct, fara a mai trece prin rezistenta, vezi daca merge.
La mine a fost arsa atat siguranta cat si regulatorul de viteza deoarece motorul se blocase.
Regulatorul l-am gasit pe olx cu 100ron.
Ar trebui sa ai un capac in genul la sigurante, http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/WtwAAOSwk5FUyrMJ/$_1.JPG siguranta care ti-a spus mecanicul ca e arsa este cea de pe schema cu numele A/CON si este de 10A.
cosmindrx25 întreabă: