Nu cred ca va renta remedierea problemei. Daca denivelarile sunt multe si mari, chitul nu va tine prea mult nici pe plafon, pe capota nici nu mai vorbim. Putine service-uri au tehnologia necesara pentru a indreapta astfel de infundaturi (cu vacuum, magneti sau mici gaurele) si acelea in general sunt firme cu pretentii si cu manopera pe masura. Acum depinde si de masina, dar eu cred ca cea mai buna solutie este un plafon si o capota de la dezmbembrari, vor costa poate mai putin decat chitul si macar stii ca nu e carpeala. Cu atat mai mult cu cat nu mai trebuie nici macar sa demontezi parbrizul si luneta .
Florin Iceman ar putea sa suporte macar jumatate din cheltuieli, daca tot e convins ca platesc asigurarile. Nu stiu care parte din propozitia "nu am nici casco la ea" nu a inteles-o...
Pentru cupola se rezolva cu vacuum. Este un aparat cu care se indreapta asta si din cate stiu nu necesita revopsire. Cauta un atelier bun de tinichigerie si te vor ajuta ei.
Exista "doctori" care pot sa "vindece" loviturile de grindina, dar costa (aici unde locuiesc eu) pentru fiecare lovitura cam 80€.
Daca tu ai foarte multe pe acoperis si pe capota, atunci ai putea sa le chituiesti, dupa care ii dai o vopsea noua. Alta varianta nu vad.
Daca nu ai casco e o mare problema...gaurile se pot chitui dar e destul de costisitor. apoi o revopsire te ajunge in 500 euro.luneta si parbrizul sunt pa deci inca 200 euro cu tot cu manopera.vezi de ce e bine sa ai casco? dar daca ai sa iti faci o sa patesti ca mine, adica pe perioada cand il ai nu se intampla nimic, cum nu mai platesti dintr-un oarecare motiv cum se intampla ceva
Sarbu_Bogdan_Paul_ întreabă: