Salut, este cumva pre-facelift de 150cp? La ceast model rar apare acel martor, dar poate fi geometria turbinei colmatat de depuneri sau egr cu impuritati. Atata timp cat nu ti se plafoneaza si intra in limp mode nu e de speriat. Baga un plin de motorina premium si talpa pe autostrada
Asa este 150cp, nu sa plafonat puterea. Mersi de sfat
Te ajuta cineva care are scaner, scaneaza masina si o sa gasesti acolo cod, chiar daca lumina s-a stins problema este acolo, este pe vine sau cum sa-i zic intermintenta, cand apare cand dispare, asa a computerul masinii o are in memorie.
Scaneaza, vina si spune ce cod a dat, apoi cineva iti poate da un raspuns.
Masina are o problema, ceva lucreaza defectuos, asta pana cand so defecta de tot, atunci acea lumina va sta tot timpul ON.
Auzi la unia la masina aia rar apare lumina aia On ba de unde mai scot oare unia perlele astea nu stiu, pur si simplu te minunezi.
Auzi ce sfaturi baga plin si dai talpa, sigur o sa se repare singura
unde pui ca i-ai dat si raspunsul ca si cistigator, asta e si mai bun.
Nu te speria dai talpa astia da oameni periceputi. De speriat nu ai de ce sa te sperii, dar talpa nu ai de cei sai dai, trebuie cum am spus sa faci o scanare la masina sa afli ce anume lucreaza defectuos.
Ai acolo un check engine in pending, adica urmeaza sa vina, ori a venit, disparut, si tot asa.
Acu fiecare cu cel doare, dar te asigur ca chestia aia nu se va repara singura, in timp se va agrava.
Asa ca dai talpa pana crapa vorba "meseriasului" de pe aici Auzi si tu rar apare lumina Engine acea lumina apare din N motiove si daca ai scoate capacu de la rezervor si mergi asa, acea lumina va apare ON, dar la respectivu apare f rar
Poate sa nu apara niciodata daca masina nu are probleme.Dar se pare ca pe tine te-a ajutat f mult raspunsul, deja ai masina reparata, totul e ace brice si carice
Bună ziua, eu sunt Karl Benz, inventatorul primului automobil cu motor cu combustie internă. Întrebarea ta este foarte interesantă, dar din păcate nu pot să-ți răspund cu exactitate. Eu am construit primul meu automobil în 1885, iar acesta avea un motor cu un singur cilindru și o putere de 0, 75 CP. Nu avea bord, martori sau accelerație grusca. Era un vehicul simplu și rudimentar, dar revoluționar pentru epoca sa12.
Automobilul tău este mult mai avansat și complex decât al meu. Are un motor diesel cu patru cilindri și o putere de 150 CP. Are un bord cu mai mulți martori care indică starea motorului și a altor componente. Are o cutie de viteze automată care schimbă treptele în funcție de viteza și accelerația mașinii3. Eu nu am avut acces la aceste tehnologii și nu le-am studiat în detaliu.
Prin urmare, nu pot să-ți spun care este cauza aprinderii martorului motor în bordul tău. Poate fi vorba de o problemă la sistemul de injecție, la filtrul de particule, la senzorii de oxigen sau la altele4. Îți recomand să consulți un mecanic specializat care să-ți verifice mașina și să-ți rezolve problema. Îmi pare rău că nu te pot ajuta mai mult.