Este electromotorul.......acela trebuie schimbat, daca ai schimbat contactul sg problema este de la electromotor, nu invarte
Daca ai schimbat contactul, probabil folosesti cheia contactului, care are alt chip in ea, iar cu ala nu va porni motorul (ramane activat imobilizatorul). Desfa cheile, si vezi ca ai un chip (o piesa mica, aproape de cheie). Pune in cheia contactului nou, piesa din contactul vechi, si ar trebui sa porneasca. Daca nu, ai nevoie de o diagnoza.
pai si cum vrei sa mai porneasca? Hai ca esti tare de tot.Contactul ala are 2 parti,cea care se vede in afara si unde introduci prima data cheia,ala este cipul cu care cheia vorbeste,ala transmite calculatorului masinii daca e aia cheia sau nu.
Tu schimband acel cip,ala nu citeste nimic,dar nu stiu de unde ai cumparat asa ceva,cel putin nou nu iti vinde nimeni,asta pentru ca trebuie programat.
Deci cand vrei sa schimbi asa ceva,mergi la reprezentanta,arati actul masinii,platesti,aia au in baza de date cipul tau,iti programeaza acel cip si apoi til trimite,dureaza cateva zile chestia asta.
Daca ai schimbat tot contacul ala cu altul folosit atunci desfa partea din exterior,adica cipul si pune la astlanatu ce ai schimbat.
Dar initial ar fi trebuie sa spui de ce anume ai schimbat tu contactu,trebuie sa ai o problema,deci spune ce problema era inainte cu contactul original,apoi iti pot spune ce sa faci.
Dar in general cam asa sta treaba cu contactele astea,ma refer daca masina are cip,ca nu ai spus din ce an este,sunt masini vechi care nu au nici un fel de cip, faci cheia la magazinu din colt schimbi orice contact fara problema, dar daca e cu cip, atunci treaba e altfel.
In sf ideea este ca daca vrei sa schimbi un concat cu totu si are chip, ala trebuie programat, altfel nu o sa mai porneasca masina deloc.