Un potential raspuns ar fi pentru ca atunci cand o lasi pe liber la vale rotile sunt in miscare si ECU vede asta prin senzorii ABS
Cand esti pe liber avand 0 km/h rotile nu se invart
probabil de asta este consumul mai mic la relati intre cazul A si cazul B
Cum bine ai zis, nu o mai lasa pe liber la vale!
Logic răspuns. Cred ca asta e motivul cel mai probabil. Eu n am luat in considerare ca si miscarea rotilor e monitorizată. Mersi?
Da, de aceea difera consumul
Nu prea!
E vorba de o inerție la afișare a computerului de bord și atât (turația e de ralanti, chiar tu spuneai)
Pai na, calculatorul detecteaza ca masina se misca si foloseste algoritmul de consum pentru atunci cand masina se misca si nu pentru atunci cand e la renlanti
Am înțeles acum. Mersi frumos
Tot aceași ca si atunci cand e pe liber pentru ca motorul e decuplat de transmisie. Adica sub 1000rpm
Atunci consumul e același, face "fițe" computerul de bord
Nu are legatura cu invartitul rotilor, ai dat funda la cel mai aiurit raspuns.
Atunci explica-mi tu mai bine te rog
JordanDeRomania întreabă: