De la intretinere precara.
Daca ai Z19DTH (la fel ca mine), pe langa diagnoza, verifica:
-sa functioneze sistemul SWIRL
-sa nu ai EGR blocat
-sa nu ai bujii arse.
La diagnoza verifici datele despre debitmetru si injectie.
Daca foloseai cumva ulei GM, nu-l mai folosi, ca strici motorul. Ravenol HLS este mult mai potrivit.
Îmi apare spirala și când ii dau turatii mai mari dispare martorul și fumul
Cu o diagnoza mi-as da seama ce are. Posibil chiar bujiile, daca dispare dupa ce mergi mai tare (se incalzeste camera de ardere in cateva secunde).
Da dar la un numar de turatii dispare spirala si nu mai scoate
Se numește martor bujii incandescente, nu spirală, eu am zis-o la mișto ca să te prinzi.
Dispare pentru că motorul pornește într-un final și fără ele la presiunile alea mari, dar rămâne martorul aprins că să-ți semnaleze că unul din ele e dus.