În primul rand, cred ca discutam de o masina cu motor alimentat pe benzina. Primul lucru fara sa mai stati pe ganduri, inlocuiti ''bujiile'' pentru ca la kilometri parcursi distanta dintre electrozi sa marit si desigur ca masina porneste foarte greu. Si inca un sfat, mergeti la un atelier de reparatii electrice si verificati, tensiunea in relantii si la turatie medie, apoi verificati densitatea electrolitului, in functie de acest fapt va dati seama care este starea de incarcare a acumulatorului.
Mai jane mai pai tu vrei sa mergi 20. 000 de km cu un set de bujii si sa nu iti faca probleme? ia incearca sa ii schimbi bujiile dar sa le si reglezi sa vezi ce frumos iti va porni dimineata si inca ce putin va invarti electromotorul. Sau daca nu vrei sa le schimbi curata-le putin cu peria de sarma si calibreaza-le. Dar te-as sfatuii sa schimbi bujiile cu unele noi. Nu iti va lua mai mult de 10 minute si 25 de lei si o sa te scapi de alte cheltuieli. Tu stii cat costa sa repari un electromotor si aici ma refer numai la manopera nu si la piese care sunt umflate cu pompa? Eu lucrez in acel domeniu si crede-ma ca nu sunt ieftine piesele de electromotoare. Si la urma urmei iti faci tie un bine. Ca oricum vei fi nevoit sa iti schimbi bujiile si in plus si reparatia electromotorului.
Incearca sa schimbi si capacul delcoului, rotorul delcoului si fisele, cu unele de marca...