Inseamna ca masina e intr-o stare buna.
Cel mai probabil turbina este destul de noua(inlocuita/reparata recent), injectoarele sunt in parametrii, etc, astfel beneficiaza de toata puterea.
In general, sa te urci in 5 masini cu acelasi cod motor, cel mai adesea, toate raspund diferit la acceleratie.
Si da, poate trage mai bine in primele viteze, dar dupa o anume viteza, AVF-ul te ajunge din urma.
Si, mai e o posibilitate, sa aiba powerbox pe injectoare, asa s-ar explica vlaga pe care o are motorul, desi, nu cred ca e cazul.
Probabil ca ma ajunge AVF-ul, dar numai daca este in stare buna , In realitate nu m-a ajuns. Pe net 0-100 arata in 12, 9 secunde, eu ating in sub 10 secunde, si urca pana la 200. Imi poti da detalii despre acest powerbox?
Apropo, turbina este reconditionata iar injectoarele sunt toate in stare perfecta. Masina patineaza pe asfalt treapta 1 si treapta 2(cauciucuri cu creste mari aproape noi, nu folosite).
Mai e de precizat ca la tine masina e in 5 trepte, iar avf-ul e in 6 trepte, iar asta iti poate oferi un avantaj.
Dar, acum sa fim realisti, si cum conduci conteaza, daca schimbi vitezele prea repede, e clar ca ramai in urma.
Si eu am avut un AWX, 131cp, avea o vlaga in el, cred ca era remapat, sau ce avea, dar rupea asfaltul desi avea aproape 300. 000km, si acum regret ca am dat masina sa trec la ceva mai "nou".
Acel powerbox se conecteaza pe cablajul injectoarelor, la intrarea acestora in motor. (Cum te uiti la motor, in spate, dreapta, partea de sus, vei vedea ca e o mufa rotunda care intra in motor, desigur, cu capacul dat jos vei vedea asta, ei bine, acolo se leaga powerboxul).
Ce face powerbox-ul:
Ei bine, pe intelesul tuturor, si cat mai scurt posibil, powerbox-ul pacaleste computerul de bord, si injecteaza mai mult combustibil decat ar face-o in mod obisnuit, si de aici puterea suplimentara.