| plaierull a întrebat:

Salut, am un passat b5 1.9 TDI din 2000. Am pus masina pe tester si singura eroare a fost la senzorul de temperatura a lichidului, pe care l-am schimbat. Am mai schimbat si EGR-ul la ea deoarece pierdeam ulei si nu avea nici clapeta.

Eu le-am schimbat deoarece credeam ca asa rezolv limp mode-ul la ea. Dar nu s-a rezolvat, cand accelerez mai agresiv sau daca trec de 2500 rpm in treptele de la 4 in sus imi intra limp mode-ul(imi taie acceleratia si trebuie sa repornesc motorul sa-si revina). E ciudat ca daca schimb toate treptele la 2500rpm si in a 6-a nu trec de 2500, nu imi mai taie acceleratia. Stie cineva din ce cauza? Vechiul propietar mi-a spus ca si turbina a fost schimbata.

3 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Si tu il crezi pe cuvant pe un oarecare care ti-a vandut masina?
si aia care vand orice bmw/audi ( inlocuiti cu ce marca vreti voi) vechi din 92' zic ca masina lor este la fel de buna ca un Maserati nou, sa ii credem pe cuvant?

As vizualiza insa ce zice penticostalul asta mecanic, pare ca stie el;)

https://www.youtube.com/watch?v=cpj7BUZABzA

| plaierull explică (pentru Simpatic):

Nu-i chiar oricare om, e un var, de asta zic, mi-a aratat si poze, acum nu stiu

| Simpatic a răspuns (pentru plaierull):

Salut, din pacate cand nu iese pe tester cauza, atunci e pe intuitie, iar mecanicii buni in RO sunt pe cale de disparitie.
Acum foarte multi ani am schimbat o multime de piese fara sa trebuiasca la un renault diesel, tot asa pentru ca mencanicii nu ii dadeau de cap

Cauta un alt mecanic.