Du-o la un tester. Acolo vei afla care dintre incuietorile usilor e defecta. E o problema cunoscuta la VW. Un Micro-Contact dintr-o incuietoare e defect.Tu cand inchizi usile, el da semnale false.
Usile de VW sunt gandite cu poola.
Motorasele nu au senzor, yalele au. Cand motorasul nu face cursa completa (ceea ce se mai intampla la o masina de aproape 20 de ani), senzorul face poola mare. Cand senzorul e defect si da semnale aiurea, te poate incuia (ori inauntru, ori afara), si doar pompierii de mai scot.
Am si acum un gunoi de b5, dar merge ok inchiderea. Am avut un intermediar care facea pe nebunul (alea sunt motul rahatului la capitolul usi-geamuri-yale), iar rezolvarea a fost deconectarea mufei de alimentare a modulului de inchidere, apoi vanzarea masinii.
Si b5-ul e de vanzare
Daca vrei sa rezolvi problema dar sa pastrezi inchiderea, probabil ai undeva niste fire intrerupte, un senzor de yala defect, o yala uzata, un motoras defect sau modulul defect.
Atunci cand clipesc avariile, ea de fapt declanseaza alarma, pentru ca ai deschis o usa cu inchiderea armata.
Atunci cand blochezi usile si iti descuie una dintre ele inapoi, inseamna ca senzorul nu a citit incuierea usii respective (mi se intampla iarna la Opel). Verifica motorasul si yala usii respective.