Cineva a modificat cazanul si a resoftat sa taie DPF si EGR-ul ca "trage mai bine". Intrucat supapa nu mai poate fi controlata de ECU, cineva a instalat si blinda aia sa shuguseze EGR-ul de tot, ai dat-o jos bine, dar cu EGR-ul dezactivat din soft ai probleme cu raportul aer/combustibil la evacuare (ala trebui sa puna niste combustibil sa arda depunerile, care acum nu se ard, se strang acolo), de aia se "zmunceste" si intra in "limp mode".
Una din cele mai mari gogosi la mecanicii romani (si nu numai) este ca "va sterg codurile de eroare cu scanneru si pe urma o sa mearga...", da, daca odata cu stergerea a reparat si problema, daca nu. codurile vor reapare.
Asta e viata cu "soft arabesc de la vericu, cuplu de basculanta...", m-as mira sa fie ceva usor de reparat pe bune fara schimbare ECU si verificare completa a motorului, si presupunand ca gasesti un mecanic competent sa faca asta, oricum nu merita banii la cazanul ala sinstru. Probabil o sa gasesti totusi cineva sa iti faca o pfusherei sa mai mearga pana se colmateza motorul complet si atunci Remat scrie pe ea daca nu reusesti sa o vinzi la alt fraier.
Eroarea o aveai din cauza tablitei si a depunerilor. Este exact ce scrie: debit prea mic de gaze.
Intreruperile si muritul motorului ar putea fi si de la EGR, dar si din alte cauze. Nu cred ca ai EGR-ul anulat.
Trebuie investigata problema mai bine, cu diagnoza in primul rand. Vezi cerinta softului asupra EGR-ului, vezi cat de bine se misca EGR-ul nou, pentru ca piesele aftermarket vin de multe ori defecte de noi.
Depunerile in admisie + eroarea EGR Flow sunt de multe ori cauzate de uleiul prost.
Nu aduceți modificari asupra pieselor motorului, sunt riscuri de uzura prematura.