E posibil ca la schimbul de ulei sa fi picurat ceva ulei pe evacuare sau altă componentă care se incinge, și atunci cănd motorul se încălzește mai tare îl arde și scoate fum. La fel dacă pierde ulei pe undeva si uleiul ăla ajunge pe evacuare sau altă componentă care se incinge.
M-am gandit si la asta, dar nu pica ulei pe nicaieri, nici pe sub ea, nici nu prea imi scade nivelul de ulei. Adica nu suficient de mult cat sa fie iesit din limitele normale
Ha, păi fumul ăla poate să-l scoată dintr-o cantitate infimă. Sunt suficiente 1-2 picături pe zi, fara să ajungă urme sub ea și fără să-ți scadă uleiul pe jojă. Când începe să scoată fum, ridică capota și uită-te atent de unde vine.
Da...o sa ma uit mai atent, mersi. cred ca o sa ma duc cu ea in service, dar daca nu vad eu inainte ce are, parca vad ca mi-o tin cateva zile si imi cer si o gramada de bani )