Termostatul trebuie inlocuit, ca sa stea motorul in jur de 90 de grade.
Lipsa de putere e alta problema, ceva din compresie, aer sau alimentare. Sau chiar distributie decalata.
Antigelu e de racit frate, daca nu raceste atunci il schimbi si daca e roz e bun )) schimba termostatul daca iti zice asa mecanicul. Vezi ca de la 90 scade la sfert cand mergi la viteza mare cu ture pana in 3000 ca e frig afara. Dar daca nu iti prinde nici viteza sigur ai problema. Si nu trebuie sa scada mai mult de sfert si pe frigul asta in mers.
Nu stii ce sa-i faci? Impingel, daca masina atata poate ce sa-i mai faci, schimbo.Pt ce sa-i spui antigel nou? la e bun n-are nimic,apa la moor nu se schimba,doara se completeaza.
Cand mergi pe afara fiinjd frig aerul rece raceste si mai mult apa de aia se duce la zero cat spui,ai termostatu ramas pe deschis, nu mai lucreaza deloc.
E bun, poti sa schimbi oricind, nu-i urgenta,.era naspa daca ramanea termostatu blocat inchis, atunci ar fi fost rau, nu ai mai fi putut circula.
Daca motorul ala are 75 CP atat poate banui, mai cumpara si tu un armasar ceva nu arer nici turbina de are puterea aia.Singura chestie ar fi sai pui turbina, dar nu cred ca merita.
Apa cu ulei in ea nu se gustra, se vede cu ochiul liber, antigelul ala este otravitor, asta asa c a idee.
Un motor de capacitatea aai cu turbina ar scoate 150 CP.
Cel mai indicat este sa scanezi masina, vezi daca ai ceva coduri, daca nu ai si totu este ok, inseamna ca atat poate masina aia, mai mult nu are de unde.
David24876 întreabă: