Aerul ii dai la inceput la o tura jumatate si in faci probe si ii tot dai drumu cate un sfet de tura. daca nu iti merge trebuie sa schimbi jegloru principal sa pui unu mai mare ca sa-i vina benzina ca tie dupa ce treci de 50 nu-i mai vine benzina.bafta.funda?
Iti multumesc frumos....acum trebuie sa ii fac probe...dar cel mai sigur trebuie sa ii schimb jegloru sa ii vina mai multa benzina sper sa mearga merci inca odata Respect si Stima!
Are la carburator 2 surubele uite ca aici http://img713.imageshack.us/img713/5518/carb7.png cel cu rosu este aerul celalaltu este relantiu, daca stai la tara nu te sfatuiesc sa-ti pui filtru sport;), inghite tot prafu motoru si distrugi segmenti+piston+ambielaj+rulmenti+semering;) dar tu cat vrei sa fuga un motor de 49? nu-ti ajunge 75km/h ia-ti o honda de 150 si fugi peste 100 km/h;), te mai sfatui sa lasi filtru ala al tau si dai aeru mai mare sa fuge 80 si ceva dacai motoru bun
Si cum trebuie sa fac acele surubele...k, cu a ces filtru fge 50km/h si apoi se intrerupe motorul si scade viteza ce trewbuie sa fac si cum trebuie sa umblu la acele surubele? ....cum le rotesc cum se face?