Sunt multe variante, e greu de dat un raspuns "dupa ureche", mai sigur e la service. De obicei este vorba de:
- filtre neschimbate la timp (filtru de benzina sau filtrul de aer), sorbul pompei de benzina imbacsit.
- o bujie care nu lucreaza bine sau o fisa de bujie defecta, un injector semiinfundat - valabile doar daca motorul si trepideaza, nu doar pierde putere.
- un senzor, o sonda, ceva de la partea electronica a motorului transmite valori eronate sau nu functioneaza corect; la un moment dat ar trebui insa sa il sesizeze computerul motorului si sa se aprinda martorul din bord. De obicei dau astfel de erori sonda lambda, senzorul de oxigen, debitmetrul de aer, la unele masini chiar sonda de temperatura a motorului.
- sistemul de recuperare a gazelor arse (EGR) imbacsit, pe forumurile de specialitate poti gasi informatii despre curatarea lui.
Bineinteles, pot fi si alte motive, un diagnostic complet si corect poate fi pus numai si numai in service.
Cauze sunt foarte multe, dar numai la un atelier de reparatii auto care va testa masina veti sti exact ce remedii se impun.
Pai masina. are. vre`o. 200. 000 km banuiesc... vezi cu injectoarele cam 70 % sunt ele. ma uit la cei de pe taxiuri.(dacia logan 1. 5 dci) bla bla. pe al 250. 000 - 300. 000 au cam schimbat sau curatat injectoarele din aceeasi cauza... ps: e cam scump, BAFTA
anonim_4396 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: