Salut! Dupa ori ce segmentare trebuie reglat carburatorul! Inchizi surubul de aer si surubul de relantiu la maxim si le desfaci pe ambele la 2.5 ture! Cu faza lunga pornita reglezi relantiul prima data sa stea la relanti cum crezi tu ca e mai ok mai turat sau mai subturat eu recomand undeva la sub 1000rpm! Apoi trebuie sa mergi cu el te urci si pleci cu surubelnita dupa tine vezi cum se comporta prima data, apoi te opresti si desfaci surbul de la aer 1 tura iar te urci iar mergi cu el vezi daca s-a schimbat treaba in mai bine atunci inseamna ca poti sa il mai desfaci, poti sa il desfaci pana cand vezi ca toata treaba se schimba in rau, daca l-ai desfacut 1 tura si vezi ca nu merge bine da sa moara sau mai stiu eu, il strangi inapoi 1 tura apoi il mai strangi o tura astfel va fi surubul la 1.5 ture iar te plimbi cu el iar vezi daca sa inrautatit situatia sau e mai bine si tot asa pana ajungi la o setare corespunzatoare trebuie sa te joci putin cu surubul la aer! Vezi ca o segmentare necesita rodaj 500km 40 km/h fara sa bruschezi acceleratia si fara sa accelerezi la maxim trebuie ca 500 de km sa accelerezi progresiv pana la viteza de 40 km eventual la deal il ajuti cu picioarele si sa nu iei doua persoane pe el! Sper ca ai schimbat si uleiul! Daca raspunsul meu merita o funda o astept cu mare drag! Salut!