Pai or a intervenit foarte mult fenomenul de uzura sau rugina, si daca nu este asta cauza... cel mai probabil s-a rupt. Cred ca este vorba de clapera de acceleratie si trebuie schimbat, nu ai ce sa ii faci, sau un sudor in axe fine, dar nu mai gasesti in Romania decat foarte greu!
Ba sigur ai sa gasesti pe forumul sudorilor din Romania www.sudori.3xforum.ro eu acolo am gasit un sudor in argon care mi-a sudat boilerul.
Vezi ca, clapeta aia e socul si trebuie trasa cand pornesti motorul, in special in sezonul rece.trebuie inchisa pentru cateva zeci de secunde sau 1-2' si pe masura ce motorul incepe sa mearga ''rotund'' o impingi la loc.nu se intoarce singura.
Nu e rupta, deci cand e rece motorul ca sa porneasca trebuie sa apas clapeta aia dar nu trage motorul, si cand e cald motorul merge de rupe, atat problema e doar cand e rece motorul ca trebuie sa pun clapa aia si trebuie sa accelerez, si dupa vreo jumatate de ora de consumat benzina sare clapeta singura si trage de rupe
dar nu stiu ce sa fac sa nu mai stau asa de mult sa sara
Nu e rupta, deci cand e rece motorul ca sa porneasca trebuie sa apas clapeta aia dar nu trage motorul, si cand e cald motorul merge de rupe, atat problema e doar cand e rece motorul ca trebuie sa pun clapa aia si trebuie sa accelerez, si dupa vreo jumatate de ora de consumat benzina sare clapeta singura si trage de rupe
dar nu stiu ce sa fac sa nu mai stau asa de mult sa sara dau funda
A1doru, deci eu cand il pornesc cu clapeta aia apasata porneste si parca nu trage, si nu pot sa trag eu clapeta in sus, sta apasata cam 30 de minute, si dupa 30 de minute se ridica singura, eu nu inteleg cu sa fac sa se ridice mai repede! stima