Dacă ai ști cât mă bucur poate că o dată șî o dață poporul ăsta va întelege când este nevoie de o operație să se ducă la veterinar și să nu se mai repare singuri pentru că și omul ăla calificat și autorizat nu degeaba a făcut o școală!
Acum să îțî dau răspunsul
vezi că nu ai reglat punctul de aprinder
se cheama punctul mort
si exect când este pistonul sus și foarte puțin plecat înspre înfață gem 0, 1mm plecat înspre înfață
atunci trebuie să îi reglezi din platină sau din magnețeii aceia pe care îi citeste senzorii half
trebuie reglat avansul
adică momentul în care să dea scânteie
pentru că dacă dă prea devreme riști sa spargi motorul
adică o ia pistonul înapoi
dacă dă scânteia prea târziu iar e degeaba
Ai reglat carburatorul? ai acolo un surub cu o găurică mai are ca o cutie care plutește în gaz acea cutie de cupru are rolul de a regla amestecul de aer cu benzina ca sa fabrice un gaz
complicat dar nu imposibil
aceste lucruri nu se fac asa prima data de capul tau si singur ca distrugi strici
ci se fac doar asistat de catre un mecanic batran cu 60 ani de experienta
cât ai tăiat din segmenții ăia ca să îți intre?
căt ai pilit din segmenți ca să îi poți introduce in cilindru
pentru ca din segmenti nu ai voie sa tai si nici sa pilesti
dar oamenii prost te influenteaza gresit ca ar trebui sa tai din segmenti ca sa intre in cilindru
bobina de inductie ai verificat-o
ia pune tu una noua
ARUNCA SI BENZINA AIA TOATA LA GUNOI ca nu mai e buna de nimic
pune alta nou nouta
cu cifra octanica mare 100 de exemplu
si nu ii pune prima data ulei in amestec la prima pornire
apoi dupa ce a ponit atunci pune 3% ulei special pentru pus in benzina
are la benzinarii ulei pentru pus in benzina
se cheama ulei pentru amestec pentru motociclete
citeste pe eticheta si vezi care este proportia care o recomanda producatorul uleiului respectiv
apoi zgâlție bine rezervorul stanga dreapta sa se amestece dopul de ulei care l-ai pus in rezervor
eu puneam maxim maxim 5%
si cel putin 3%
cu 3% ia foc mai repede si merge mai bine
cu 5% scoate fum mai mult costa mai mult si uleiul se aprinde mai greu
dar merge daca ai de mers sute de km fara sa te opresti deloc
merge mai rotund si are alt fel de mers motorul
Din segmenti nu am taiat nimic, s-au potrivit perfect in cilindru (deschizatura dintre ei este foarte mica), la aprindere nu am ce sa ii fac, cititorul e fix(am magnetou) si am incercat si cu altul dar fara rezultat, am incercat si cu alt cdi si tot nu a mers, carburatorul l-am reglat dupa spusele unui prieten care are scuter de foarte mult timp si se pricepe cat de cat, nu am incercat sa shimb bobina de inductie. Benzina e de 95 de la o benzinarie obisnuita.
Arunca benzina aia veche ca isi pierde din proprietati benzina in timp daca sta in aburi ceata umezeala, oricum nu e pierdere mare, daca o ai de mai mult de 1 saptamana pune o benzina proapsata
incearca si bobina de inductie vezi daca mai e intreaga
pune te rog frumos si o bujie nou nouță! asa ca sa imi faci mie moftul
pune o bujie pe care o cumperi acum nouă de preferat una mai scumpă nu nuna dinaia de 16 lei!