Pe partea stanga, a carburatorului ai doua suruburi, unu semiingropat (amestec, benzina, aer) spre colector si unul pe mijloc relanti. Cel de amestec strans maxim apoi 1, 5 ture inapoi, cel de relanti il mai strangi 1 tura, pune-i o bujie noua, apoi pedala. Dupa ce s-a incalzit ii reglezi relantiul!
Ti-am atasat si carburatorul :
...0388769764
Mersi. a funtionat umbland un pic la surubul interior. A pornit de la buton. Acum o o alta mare problema daca ma puteti ajuta.de atunci am mers aproximativ 100 km. Astazi, s a oprit motorul in mers dupa ce am parcurs cativa kilometri. Dupa mai multe incercari insistente din buton porneste, dar fara sa stea prea mult pe ganduri motorul se opreste. Daca il tin turat, nu se opreste. M am uitat dedesubt si curgeau niste stropi de benzina.
Am fost la service si mi a zis ca mi l face. Imi schimba rulmentii ( intr adevar se aud foarte urat) care costa 120 ron, imi pune semeringuri a mai adaugat 35 lei, a zis parca si ceva de o coroana ca schimba care costa alti 30 lei + mana lui de lucru care costa 250 ron. Si a zis ca curata si spala si motorul. Nu e prea mult mana de lucru? Iar eu rulmenti + semeringuri am vazut pe internet pentru yamaha aerox la pretul de 35 lei pentru ambielaj si 80 lei pentru motor; despre coroana n am vazut nimic, sau poate n am inteles eu bine. Oricum, in ceea ce priveste mana de lucru, nu e de ajuns 100 ron sau 150 ron?
Salut Razy, tu ai nevoie doar de rulmentii de la ambielaj si simeringuri, stanga dreapta! Eu nu stiu de alti rulmenti la motor, doar cei de ambielaj, altii nu exista decat pe roti. :) Kit-ul de rulmenti costa 78 de lei cu simeringuri cu tot. Nu stiu cat esti de priceput la mecanica dar poti foarte simplu sa o faci de unul singur sau ajutat de cineva care se pricepe si mai are si ceva scule! Despre pretul lucrarii nu ma pot pronunta, nu sunt in tara si nu stiu ce tarife au la ora de manopera. Aici in Italia ora de lucru la scutere este intre 20-25 de euro. Oricum nu-i putin de lucru, sunt necesare 6 ore de lucru pentru o astfel de operatiune. Atentie, rulmentii la ambielaj se monteaza intodeauna la cald! Uite eu iti atasez si un tutorial
www.youtube.com/watch?v=vOpcj5lEgCE
www.youtube.com/watch?v=b5Q1wVEAyU4
Si inca un tutorial daca primul n-a fost destul de explicit!
www.youtube.com/watch?v=MRtABpYD0og
www.youtube.com/watch?v=saa2p_fLw4g
www.youtube.com/watch?v=KmoXJ1XUQrY
www.youtube.com/watch?v=tD35gaFwudw
La pedala trebuie s-o ia si daca n-are baterie deloc-adica e data jos. Uita-te la filtru daca are benzina-n el.
Bateria cre ca e ok, odata ce-ti invarte electromotorul. Detaliile sunt minime, nu se intelege mare lucru. de cand nu l-ai mai pornit? Scoate-i bujia si vezi daca ai scanteie, curata-i carburatorul, schimba-i benzina daca nu e pornit de mult. incearca sa scoti bijia si sa-i pui cu o siringa putina benzina in capul pistonului... infileteazai-o la loc si dai pedale bafta
Mersi. am umblat un pic la carburator si a pornit pana la urma. Dar acum am o alta problema