| Junseng a întrebat:

Salut! Am un Seat exeo 2.0 2010 diesel 120 cp cod motor cagc, care este de fapt un Audi A4 b7. As vrea sa ii fac un soft sa o duc măcar în 143 de cp pentru ca este foarte leneșă si consuma destul de mult pentru treaba asta. Întrebarea mea este daca merita. Eu sunt dispus sa imi reduca fiabilitatea si sa imi crească uzura pana la 20%. Tata si-a făcut soft pe un golf 6 de 110 cp a dus-o in 140, puterea este foarte evidenta, dar de atunci au început sa cada foarte multe piese, egr, răcitor de gaze, a trebuit sa ii facă o regenerare dpf din tester, ambreiajul a căzut in maxim 4 luni după ce a făcut softul. Din ce am înțeles motoarele de 120, 143, 170 sunt identice cu diferența ca la 170 care are o turbina mai mare. Cineva mi-a spus ca pe motoarele de 120 de cp am axa cu came din titan care este ceva mai rezistenta. Voi ce diferențe mai cunoașteți între aceste motoare?

1 răspuns:
| ClaudiuM1997 a răspuns:

Salut. Din cate am inteles diferenta intre cel de 120cp si cel de 143cp in cazul lui Exeo e doar sin software. Adica tu litelarmente ai motorul de 143cp doar ca e detunat putin, dar nici nu pot sa fiu 100% sigur.
Oricum, vad pe un site de tuning ca un stage 1 il duce la 160cp ( motorul tau). Deci daca il duci pana la 143cp e safe dupa mine atata timp.
http://www.powerchip.ro/index.php/ro/chip-tuning/Seat-Exeo-22-394.html

p.s. si noi avem in familie un seat exeo de 143cp si dupa mine e exact cat ii trebuie cat sa fie si sportiva dar si fiabila.