Se poate face soft de putere. Sau treci la 1.9 tdi, și faci soft pe ăla.
Vezi că este pe YouTube canalul "kid garage" (sau kidu, nu sunt sigur), au făcut dintr-un Seat Arosa 1.4 tdi, o mașină de drag.
Au refăcut motorul complet, folosind pistoane de ARL. Te poți inspira de acolo.
"No Turbina No good"? De fapt motoarele aspirate natural sunt mai fiabile și au răspuns instant la accelerație. Cele cu turbina au turbo lag (mai ales cele diesel ) și nu au senzația unui motor aspirat. Bine, motoarele aspirate natural merita pe benzina, cele diesel sunt niste putori.
Aspiratorul e pentru tras praful, nu pentru călătorit.
În 2023 e absurd să mai vorbim de motoare fără turbină/compresor.
Hai să ne întoarcem și la delcou cu platină, carburatoare, dinam, comenzi la mână, motoare în doi timpi, candele în loc de faruri, etc.
Dă-o naibii de evoluție.
Si totusi cu tot acest comentariu care se vrea a fi negativ, nu ai reusit sa contrazici deloc avantajele motorului aspirat. Afla ca avensis ul din 2018 are motor aspirat pe benzina
Motorul aspirat natural pe benzina nu inseamna intoarcere in pestera.
Clar esti vreun din ala care a codnus doar 1.9 tdi care "trage de rupe"
Da... Alh
Las-o așa.
In afara de niste filtre de aer mai bune nu stiu ce modificari ai putea sa faci la motorul ala ca sa merite banii. Sigur sa inlocuiesc esapamentul si un stage 1 nu ar merita.
Soft. Dar pentru asta vei avea nevoie de un ambreiaj nou (kit), discuri de frane mai mari și probabil o turbina noua
Te ajuta și să știi cum să conduci, cam între 3000 și 4000 mașina ta ar trage cel mai agresiv