Pentru problema electrica, rezolvarea e simpla: pune alimentarea mp3-ului direct de la baterie, adica firul galben (parca) si cu cel negru, cu o siguranta pe firul galben, de aceeasi putere ca si cea din spatele lui, cat mai aproape de borna. Dupa asta nu ar trebui sa se mai opreasca. Daca totusi se mai opreste, inseamna ca bateria si alternatorul nu dezvolta suficienta putere cat sa-ti duca toate sculele audio + instalatia masinii, iar rezolvarea ar fi montarea unui alternator mai puternic, si a unei baterii mai mari.
Am pus deja baterie mai mare si nimic. Imi poti spune exact care sunt firele la cere trebuie sa umblu? Si daca trebuie sa pun fire ceva mai groase decat cele care sunt deja?
Poti sa imi spui exact la ce fire sa umblu? Bateria deja am inlocuito cu una mai mare dar nimic. Si daca trebuie sa pun firele cu pricina ceva mai groase de cat sunt? Sa inteleg ca galben e + si negru-?
Depinde ce casetofon ai. Da, firele de + si - principale (de alimentare) trebuie duse la baterie. Nu trebuie cine stie ce 'grozavenii' de fire, trebuie doar sa fie luate direct de pe baterie. La masinile mai vechi, instalatia electrica nu e prevazuta cu o alimentare suficient de puternica pentru casetofoane/cd playere performante, sunt alimentate pe acelasi traseu cu alti consumatori, si din cauza asta se opreste muzica la volum mai mare.
La conectorii ISO, poti avea 3 fire de plus pe care vine curent:
-galben pentru alimentarea permanenta, de la baterie;
-rosu pentru pornire, din contact
-portocaliu de la blocul de lumini, care modifica intensitatea luminii cand aprinzi pozitiile.
Pentru minus ai doar un fir negru.
Daca ai insa alt tip de mufa, s-ar putea sa ai cu totul alte culori.