Se limiteaza puterea brusc, cand atinge 140km/h, sau pur si simplu se plafoneaza la 140?
Daca scade puterea, intra in limp-mode, iar cele mai frecvente cauze sunt actuatoarele blocate pe deschis, care nu mai actioneaza wastegate-ul, presiunea in admisie creste peste limita permisa, iar ca sa nu aiba de suferit motorul, intra in limp-mode, adica o limitare a puterii... Am un ALH cu problema asta, cand ating 140 imi taie puterea brusc, pica in frana de motor si nu mai poate rula nici cu 100km/h, pana nu o opresc si o pornesc din nou.
Am intalnit problema asta si pe alte coduri, AJM, etc. Nu stiu exact cum functioneaza motoarele astea, dar cred ca au legatura cu EGR-urile prost concepute, care se 'borasc' cu ulei in stil mare.
Nu este de la turbo. Si eu am avut aceeasi problema pe un passat din 2002 si era de la pompa de injectie... Acum nu stiu sigur daca si la tine e la fel dar cel mai probabil de la asta e
Si pe mine ma doare burta, ai putea sa spui de la ce e? Vezi ca a aparut o chestie -Google, are liste intregi de cauze, pentru ce as reedita eu? La ce ar folosi o lista generoasa? Dai cu zarul si afli ce are. De cand au aparut forumurile au reparat toti fara mecanici si acestia au disparut, sorry. Mai vezi si pe la mama Omida, pe TPU multi cred ca globul lor de cristal e fara gres dar eu am auzit ca s-au vandut si falsuri.
NoTurbina,ii dau talpa si la 120 brusc rămâne la atât, daca ma duc aproximativ 2 minute ajunge încet la 140. Dar e ciudat că până în 120 turbo trage si se aude fără probleme.M-am dus cu a-4a până la 4000rpm si brusc rămânea fără putere de parcă aș pune frână